Jeżeli wyślę do Państwa aparat i naprawa będzie dla mnie zbyt droga, czy ponoszę jakieś koszty ?
Wstępna wycena kosztów naprawy (dotyczy typowych, częstych usterek danego modelu, lub widocznych uszkodzeń nie wymagających demontowania sprzętu)
jest wykonywana bezpłatnie. Klient ponosi tylko koszty wysyłki. (w przypadku naprawy wysyłkowej)
Czas naprawy uzależniony jest od rodzaju usterki, modelu aparatu, oraz czasu oczekiwania na części. Zwykle czas oczekiwania na ekspertyzę
jest krótszy niż 7 dni roboczych, natomiast czas oczekiwania na naprawę nie przekracza zwykle 10 dni. W uzasadnionych przypadkach ,
kiedy konieczne jest sprowadzenie części zamiennych zza graniczy czas oczekiwania może się wydłużyć.
Nie. Aparaty proszę przesyłać bez pasków, kart pamięci, dokumentacji, ładowarek. W przypadku sprzętu DSLR (lustrzanek)
nie należy wysyłać obiektywów (chyba, że mają być przedmiotem naprawy), prosimy jednak o dołączenie dekielka zasłaniającego
gniazdo obiektywu / przednią soczewkę obiektywu.
Oczywiście. Standardowo każda naprawa objęta jest gwarancją na okres 6 miesięcy.
Niestety nie, zajmujemy się wyłącznie serwisem pogwarancyjnym sprzętu fotograficznego.